National and international credit managment

Companies that are late on their payments receive a letter/call on behalf of the Customer and are reminded of the fact that the invoice is overdue. The reasons for the delay are identified and the exact date for (including partial) repayment is clarified. The Customer receives a report on the actions taken, includiing the late payer’s comments, history, background and debt information and prognosis of cash flow.

The basis of Kreedix OÜ debt management is intensive communication with the debtor; in case an agreement is not reached, the debtor is published on INFOREGISTER (Debt Label, warnings). The Sob Story is published on Storybook.

The reason behind companies’ payment difficulties is often the domino effect – the debtor is a creditor in turn and cannot pay because invoices to the company have not been settled. Using the chain method, we find out the core reason for the debts and work towards the goal of repayment to all links in the chain.

The Security Stamp on each invoice of the company displays the company’s strength and is a sign that the company does not stand alone in preventing and solving problems.

We email our clients with a compact overview of their client portfolio. The company can on the one hand reduce its credit risks and on the other, increase sales revenues with suitable credit limits.

Publishing debtors on the webpages Inforegister and Scorestorybook with 40,000 unique visitors a day guarantees the effectiveness of Kreedix OÜ and thanks to the Sob Stories published we have been able to secure repayment of even the most hopeless of claims.

We represent our clients in court cases and payment order applications in court proceedings. The fees and the scope of the power of attorney given to Kreedix by the Customer is agreed for each separate claim. Court proceedings are handled by a lawyer or attorney at law.

We assist in preparing contracts and other legal documents. Kreedix OÜ has close to 300 document templates that can be adjusted as necessary.

In co-operation with the Customer, we review the current credit policy and make recommendations on credit loss reduction and propose an action plan for future credit management. We assist companies in international debt management.

We analyse the Customer’s debt claims (including time-barred claims) and based on the analysis we make an offer for purchasing the claims.

KREEDIX MEDIA PAGE - articles and useful links

Our credit management service guarantees that even the most hopeless claims are recovered.

KREEDIX OÜ: võlg on küll võõra oma, aga vahel ka võõra süü – ketimeetod võlahalduses võib päästa ettevõtte

Võlgu jäädakse KREEDIX OÜ esindaja sõnul erinevatel põhjustel: kogemata ja meelega, pahatahtlikult ja olukorra sunnil. Kuidas ettevõtjana vältida võlgu jäämist teiste süül ehk oma raha müüdud toodete ja teenuste eest äripartneritelt aegsasti kätte saada? Milliseid ohumärke tuleb kindlasti tähele panna, et kahju ennetada? Nende küsimustega, aga ka hirmudega peab ettevõtja igapäevaselt maadlema. LOE EDASI

Kaosest sünnib kord inkasso asemel krediidihalduse abil

Ilma ettevõtjate initsiatiivita ei juhtu midagi ja Eesti majanduses püsib võlakaos. Muudatusteks on ettevõtetel vaja hakata ennetama ja võlglastega tegelema täiesti uutmoodi. Kes just ei müü 100% ettemaksuga, sel pole mõtet unistada, et võlglasi ei teki. Kuidas saada võlglased maksma, seejuures kõigi väärikust säilitades, ütleb Kreedix OÜ pea 15 aastane kogemus võlgu jäämise ennetamisel ja võlglastega tegelemisel. LOE EDASI

KREEDIX OÜ: turvatempel arvel kulu ei tee, aga toob sisse

Ettevõte, mis näitab välja oma brändi tugevust, hindab adekvaatselt ostjate maksejõulisust ning jälgib neid ja arvete laekumist, on oma partnerite poolt respekteeritud ja ka ise usaldusväärne – selline on Inforegistri ja Kreedix’i klient. Turvalisuse tempel sellise ettevõtte poolt väljastatud arvel näitab partneritele, et seda Inforegistri klienti toetab turvavõrgustik. LOE EDASI

Videomenetlus – uue ajastu võlahalduse eest peitu ei poe

Maailm on pidevas muutumises ning järjest enam pööratakse ettevõtjate poolt rõhku erinevatele sotsiaalmeedia ning videoturunduse kasutusvõimalustele nii müügis, turunduses kui ka meie poolt nüüd võlahalduses. LOE EDASI

Vastuseks Äripäeva artiklitele: „Infoajastu inkasso ähvardab tuhandete ettevõtjate maine rikkuda“

Minu sügav kummardus Äripäeva ees, kes püüab meile võltsvagaduse läbi selgeks teha ärieetika olemust. Äripäeva arvamuse kohaselt on võlgade ja riskiinfo avaldamine iseenesest õige, kuid selle „võimendatult“ esitamine Storybookis tapab äri. Äripäeva puhul ei tuleks kõne allagi, et kui Infopank, mis tegutseb Inforegistriga samal alal, teeks artikli ja meenutakse seeläbi võlglasele tema kohustusi Võlausaldajate ees. LOE EDASI

KREEDIX OÜ: Pankrotihalduri institutsioon vajab kiiresti reformi!

Pankrotihalduri olemasolu mõte majanduse arengu kontekstis võiks olla päästa veel mis päästa annab. Täna aga tekib küsimus, et kelle jaoks ta päästab? Võiks ju arvata, et ikka nende jaoks, kellele pankrotipesa võlgu on jäänud ja et ühe ettevõtte probleemid ei veaks põhja ka teisi? Reaalse elu varal näeme sootuks vastupidist – pankrotihaldur õigustab olukorda, kus võlgnik tassis minema ettevõtte raha ja vara, millest oleks saanud võlgu maksta. Ning laiutab koos võlgnikuga käsi: „no ei ole ju midagi võtta siit!?“. LOE EDASI

Kes on tankist ja kuidas teda ära tunda?

Tankist ehk variisik on tekitanud palju poleemikat – millisel juhul on tegu ettevõtte pahatahtliku hülgamisega ning mille põhjal aru saada, et uus juhatuse liige on variisik? Kõige lihtsamini on tankisti võimalik määratleda seoste kaudu. LOE EDASI

Inforegister kaasab vaikivad pealtvaatajad ja võtab samuti 50 esivõlglast tangide vahele!

Millest tingituna meie selline otsus? Tuleme sellega riigile appi, sest kahed tangid on vast parem kui ühed. Me anname olulise info avalikkuse käsutusse ja loodame, et lõpeb vaikiv pealtvaatamine*. (ettevõtete nimekirja leiad artikli lõpust. LOE EDASI